Przyjazny email marketing

by

Chcesz na bieżąco informować swoich klientów o promocjach, rabatach czy wyprzedażach? A może planujesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki? Jeśli tak to zacznij stosować email marketing. Dobrze prowadzona kampania poprawi Twój wizerunek i sprawi, że zaistniejesz w świadomości klienta. Z dzisiejszego wpisu dowiesz się, jakie są zalety tego rodzaju działania i gdzie najlepiej jest taką usługę wykupić.

Główne zalety e-mail marketingu

E-mail marketing jest formą komunikacji z klientem za pomocą poczty elektronicznej. Wysyłać można newslettery, katalogi, maile transakcyjne, automatyczne odpowiedzi, informacje prasowe lub ogłoszenia. Główne zalety tego rodzaju kampanii to:

1. Duży zasięg – prawie każdy użytkownik internetu ma skrzynkę mailową i regularnie do niej zagląda.

2. Łatwość przygotowania – dzięki gotowym szablonom graficznym można szybko i łatwo przygotować kampanie mailowe lub tworzyć pojedyncze wiadomości.

3. Szybki czas dostarczenia – w ciągu zaledwie kilku minut od wysłania, Twoja wiadomość dotrze do odbiorcy. Dzięki temu możesz na bieżąco wysyłać informacje o np. okazjach cenowych lub rabatach.

4. Mierzalność – tego rodzaju działania łatwo jest monitorować. Możesz analizować statystyki z każdej przeprowadzonej kampanii, dowiedzieć się, jaki jest open-rate i ilu odbiorców po przeczytaniu wiadomości odwiedziło Twój sklep. Dzięki temu możesz wyciągać wnioski i stale poprawiać efektywność.

5. Segmentyzacja bazy klientów – możesz dostosowywać przekaz mailowy do profilu odbiorcy. Dzięki temu dotrzesz z Twoją ofertą do osób, które z większym prawdopodobieństwem się nią zainteresują.

Jest jeszcze wiele zalet płynących ze stosowania e-mail marketingu. Dzięki niemu budujesz i utrzymujesz trwałe relacje z klientem, nawiązujesz z nim bezpośredni kontakt i angażujesz go. Pozostajesz z nim w stałym kontakcie i możesz na bieżąco informować o wszystkich nowościach.

Email marketing na każdą kieszeń

By Twoja kampania odniosła zamierzony skutek, najlepiej jest skorzystać z profesjonalnego systemu, takiego jak Freshmail.pl. W ramach wybranego pakietu możesz prowadzić skuteczny e-mail marketing, korzystać z intuicyjnego kreatora wiadomości i atrakcyjnych szablonów graficznych. Możesz rozbudowywać swoją bazę klientów, optymalizować działania marketingowe i analizować skuteczność prowadzonych kampanii.

Do wyboru masz kilka pakietów, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie idealne dla siebie rozwiązanie. A pełną ofertę możesz wypróbować przez 14 dni za darmo. Nie czekaj – wykup usługi Freshmail.pl i zacznij wysyłać wiadomości już dziś!

You may also like

Leave a Comment

Your email address will not be published.